Jarig in Hong Kong - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Bram & Claudia in HK - WaarBenJij.nu Jarig in Hong Kong - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Bram & Claudia in HK - WaarBenJij.nu

Jarig in Hong Kong

Door: Claudia / Fotograaf Bram;)

Blijf op de hoogte en volg Bram & Claudia in HK

23 Juni 2013 | Hong Kong, Hongkong

Jarig in Hong Kong... Ik zag er wel een beetje tegenop, hoor. Geen familie, geen vrienden, geen tuinfeest met bbq..niks aan!
Op de valreep nog net kunnen verhuizen, dus gelukkig geen verjaardag in het hotel, dus dat scheelt in ieder geval.

's Avonds zat ik wat te lezen op ons balkonnetje, lekker rustig dacht ik hihi.. Komt Bram om 24:00 uur met gebakjes met kaarsjes aan?! Van die óverheerlijke gebakjes die je hier overal krijgt en waar ik met pijn in mijn hart al 2 maanden met een grote boog omheen loop. We groeien namelijk een beetje uit onze voegen met al dat uiteten, maar met mijn verjaardag maak ik graag een uitzondering:)
Na de kaarsjes uitblazen en het eerste telefoontje uit NL komt er ineens een grote doos te voorschijn...allemaal kaartjes & cadeautjes van mijn zussen en mijn ouders?! Wat leuk!! Boeken, tijdschriften, make-upjes, een 'boeket snoepjes', armbandjes in holland-look, speculaasjes..van alles. Onder het motto "Als jij niet in NL kunt zijn, komt NL gewoon naar jou!"
En jahoor, daar komt doos 2 van mijn vriendinnen?! Een Holland-pakket met pindakaas, snoepjes, chips, afbakbroodjes, een tekening van kleine Amy; teveel om op te noemen. Jeetje wat een verassing, maar er blijkt nóg meer? Tientallen verjaardagskaartjes uit NL, ik voel me helemaal jarig! Bram blijkt iedereen te hebben gemaild met het adres, wat lief! Dank jullie wel allemaal!!!!

Daar moet natuurlijk op geproost worden en inmiddels is het bijna half 3 's nachts, tijd om ons bedje op te zoeken. Ik stap van ons balkon naar binnen en opnieuw word ik verrast; Bram heeft zelfs het huis versierd met slingers & ballonnen?! Wat leuk!!! (met mijn verjaardagkomt 'het kind' in mij altijd weer even naar boven, dus helemaal goed:)

De volgende dag heeft Bram vrij genomen van werk en gaan we samen een cadeautje uitzoeken. Alsof ik nog niet genoeg verwend ben, hihi.
Het zou een kettinkje worden had hij besloten en we zouden samen de mooiste uitzoeken. En het is gelukt, hij is prachtig! Twee rosé-gouden rondjes met steentjes, ze passen precies bij de oorbellen die ik met Sinterklaas heb gehad van Monique:)
Na het eten nog lekker een drankje doen op een rooftop-terrace...B-day 2013 is helemaal geslaagd!!

• 23 Juni 2013 - 11:47

Jessie Thuis:

Hoi Claudia,

Ik wist niet dat je jarig was, daarom alsnog van harte gefeliciteerd. En zo te lezen heb je een hele fijne dag gehad. Groetjes Jessie

• 23 Juni 2013 - 16:37

Pap:

he Claud, wat een leuke verjaardag!! Ik ben heel blij voor je. Groet aan Bram, liefs voor jou. Pap

• 24 Juni 2013 - 21:14

Richard Marting:

Hoi Claudia en Bram;

Net even al jullie verslagen gelezen. Klinkt allemaal heel goed. Leuk dat het jullie daar bevalt, zeker nu jullie in jullie eigen appartementje zitten. Leuke verhalen trouwens en aan restaurantjes en bars geen gebrek in ieder geval. Hebben jullie ook nog contact met andere expats? Hoeveel jaartjes blijven jullie eigenlijk daar???

In ieder geval heel veel plezier en succes overthere.........!!!

Gr. Richard, Conny en Dorné

• 22 Juli 2013 - 16:08

Theo Thuis:

Zie nu dat ik wat verslagen gemist heb. Waren 3 wk op vak naar Italie, bleek dat de mailbox al snel vol was, waardoor ik meerdere berichten niet ontvangen heb. Dus... nog gefeliciteerd.