Op naar de pedicure - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Bram & Claudia in HK - WaarBenJij.nu Op naar de pedicure - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Bram & Claudia in HK - WaarBenJij.nu

Op naar de pedicure

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Bram & Claudia in HK

28 Juni 2013 | Hong Kong, Hongkong

Na volkomen te zijn verdwaald heb ik het dan eindelijk gevonden. Yes!! Het blijkt een andere vestiging te zijn dan waar ik dacht naar toe te gaan, geen wonder dat ik de straten niet herkende haha.

Maar goed, eindelijk boven gekomen mag ik doorlopen naar een zaaltje. Het licht is gedimd en er staan 8 enorme relaxstoelen. Tegenover me liggen 2 dames helemaal in n handdoek gerold a la rupscocon te slapen en de Russchische (?) heren naast me krijgen een massage. Het is stil hier, geen 'Chinese vrolijkheids' muziek en niemand praat? Nou ja, mijn voetjes hebben hard een verwenbeurt nodig na al die weken kilometers lopen op nieuwe slippers & pumps; ik zit onder de stukgelopen blaren!

Net als de 3 makelaars die we hebben gehad heet ook de pedicure Eva. Lastige namen onthouden hoeft hier niet, gelukkig;)

Eerst mag ik met mijn voetjes weken in een teiltje warm water en dan gaat ze aan de slag. Met een klein lampje voor extra licht en haar doosje op de grond gaat het er hier toch wel heel anders aan toe als in NL. Ik ben benieuwd, maar vooralsnog zien de massages er relaxter uit hihi..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hongkong

Op naar Hong Kong

Info volgt :)

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2014

Beijing

15 Mei 2014

Bijzondere verjaardagen

28 Februari 2014

Singapore it is!

29 Januari 2014

Er is er één jarig....!

29 Januari 2014

Thailand
Bram & Claudia in HK

Hallo! Op 4 april is ons avontuur in Hong Kong begonnen en natuurlijk willen we iedereen thuis graag op de hoogte houden. We hebben ook Tango en Skype om te bellen, maar hou wel even rekening met het tijdsverschil, het is hier 6 uur later;) Bram: Bramthuis84 Claudia: ClaudiainHK Groetjes!

Actief sinds 17 April 2013
Verslag gelezen: 548
Totaal aantal bezoekers 46929

Voorgaande reizen:

04 April 2013 - 30 November -0001

Op naar Hong Kong

Landen bezocht: