Cote d'Azur... - Reisverslag uit Kowloon, Hong Kong van Bram & Claudia in HK - WaarBenJij.nu Cote d'Azur... - Reisverslag uit Kowloon, Hong Kong van Bram & Claudia in HK - WaarBenJij.nu

Cote d'Azur...

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Bram & Claudia in HK

12 Mei 2013 | Hong Kong, Kowloon

Opzoek naar mooie strandjes hadden we ineens het gevoel dat we aan de Cote d'Azur zaten! Nou ja, afgezien van de vele spleetoogjes dan ;)

Héérlijk daar in Stanley (zuidkant van HK Island, 45 min reizen) en opnieuw lijken we in een andere wereld te zijn..geen wolkenkrabbers, weinig verkeer, mooie strandjes, leuke wandelroutes en vooral een érg leuke boulevard:)

Na de strandjes zijn we een soort overdekte markt ingelopen met de gebruikelijke frutsels (niks fancy; vreemde gangetjes en golfplaten boven je hoofd..leek wel een fout doolhof haha) en op naar de boulevard voor een drankje!
Op de boulevard is geen verkeer en overal zie je ineens mensen met hondenn, kinderen die steppend langs je zoeven en veel expats. Heel erg leuk!
Daarna via een Lamborgini-show naar een Tin Hau tempel (die liggen overal in HK), heel indrukwekkend! Ook heel veel wierrook trouwens;) We komen hier niet elke dag, dus weer door het park in. Ook weer mooi!
Tja, daar krijg je honger van dus weer terug naar de boulevard voor een hapje (op het menu staan zelfs "Dutch Mussels"?!) en lekker aapjes kijken...wat een heerlijke afsluiter van een top weekend!

• 16 Mei 2013 - 13:45

Philo:

Hallo Claudia en Bram, ik geniet elke keer als ik lees wat jullie meemaken, waar jullie zijn, hoe jullie alles ervaren en vooral hoe jullie er van genieten. Top! Heerlijk om die ervaringen met elkaar te kunnen delen en je weet: met z'n tweeën genieten , is dubbel genieten. Hou me op de hoogte, ik smul er van. Lieve groeten, philo

• 16 Mei 2013 - 14:30

Marcus:

Hey you 2.. zo te horen hebben jullie het wel naar jullie zien! Gaafff hoor je verhalen te lezen!! Dus nog laaaaaaaaaanggggg geen heimwee haha.. Groetjes van regenachtige Limburg.. bleehhhh niks aan!! Tis nog laaaaanggg geen zomer hier!!! hahahaha Laterzz X

• 17 Mei 2013 - 12:42

Lauren:

Hoihoi!

Dat ziet er goed uit, beter dan hier, het regent en het stormt, niks nieuws dus :P
    Lijkt me heerlijk zo dichtbij de stad een oase van rust, zon, zee en strand, geniet er maar van!

Ik kijk uit naar het volgende verslag!

Xxx, L.

• 17 Mei 2013 - 13:05

Theo Vogt:

hei kinderen, ik ben blij dat jullie het leuk hebben. l, pap.

Verslag uit: Hong Kong, Kowloon

Er is er één jarig....!

29 Januari 2014

Thailand
Bram & Claudia in HK

Hallo! Op 4 april is ons avontuur in Hong Kong begonnen en natuurlijk willen we iedereen thuis graag op de hoogte houden. We hebben ook Tango en Skype om te bellen, maar hou wel even rekening met het tijdsverschil, het is hier 6 uur later;) Bram: Bramthuis84 Claudia: ClaudiainHK Groetjes!

Actief sinds 17 April 2013