Koninginnedag 2013 - Reisverslag uit Kowloon, Hong Kong van Bram & Claudia in HK - WaarBenJij.nu Koninginnedag 2013 - Reisverslag uit Kowloon, Hong Kong van Bram & Claudia in HK - WaarBenJij.nu

Koninginnedag 2013

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Bram & Claudia in HK

30 April 2013 | Hong Kong, Kowloon

Onze laatste Koninginnedag...gelukkig wordt het hier in Hong Kong ook gevierd! Natuurlijk 's ochtends Radio 1 op, 's middags livestream NOS op de laptop en voor de avond hadden ons aangemeld voor een feestje in de residentie van de Consul Generaal Wilfred Mohr (bij hem thuis dus;).

Op weg naar het feestje stonden we in de rij voor een taxi en werden we gelijk aangesproken door een man of hij met ons kon meerijden. Tja, als je uitgedost in oranje staat val je natuurlijk wel op;) Het meisje voor ons bleek ook een Nederlandse te zijn dus met zijn vieren op pad!
Ook op het feest hebben we verschillende mensen leren kennen, gezellig!

Ook heel erg leuk maar ook een beetje vreemd als je samen met 700 Nederlanders het Wilhelmus staat te zingen aan de andere kant van de wereld. Thuis doe je dat niet eens met bekenden haha.

Na het feestje met onze nieuwe vrienden op naar de stad met de speciaal voor ons geregelde pendelbus en verder stappen op HK Island. Uiteindelijk in een super mooie bar terechtgekomen, Azure, op de 29e verdieping van de LKF tower..uitzicht was geweldig!!

Top avond gehad, lang leve de Koning:)

Verslag uit: Hong Kong, Kowloon

Er is er één jarig....!

29 Januari 2014

Thailand
Bram & Claudia in HK

Hallo! Op 4 april is ons avontuur in Hong Kong begonnen en natuurlijk willen we iedereen thuis graag op de hoogte houden. We hebben ook Tango en Skype om te bellen, maar hou wel even rekening met het tijdsverschil, het is hier 6 uur later;) Bram: Bramthuis84 Claudia: ClaudiainHK Groetjes!

Actief sinds 17 April 2013