Restaurantjes - Reisverslag uit Kowloon, Hong Kong van Bram & Claudia in HK - WaarBenJij.nu Restaurantjes - Reisverslag uit Kowloon, Hong Kong van Bram & Claudia in HK - WaarBenJij.nu

Restaurantjes

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Bram & Claudia in HK

19 April 2013 | Hong Kong, Kowloon

Wat een leven hebben wij toch, die nieuwe baan van Bram heeft voordeeltjes zeg!
Logeren in een luxe hotel, dus niet poetsen, niet wassen en ook nog elke dag uiteten.. (je moet wat over hebben voor je vent;) En uiteten kun je hier erg goed! Die Chinezen zijn niet alleen goed in hun eigen keuken en frietjes bakken; we hebben ook al van hun Italiaanse, Indiase, Franse, Spaanse, Vietnamese, Taiwanese en Duitse keuken geproefd! Allemaal even heerlijk:)

Het heeft wel een prijskaartje, want een beetje restaurant (denk brasserie Bracke) kost iets meer dan in Nederland. Drank is nóg duurder; voor een pilsje betaal je minimaal €5,- om nog te zwijgen over de simpelste wijntjes van €6 - €7,50...
Helaas, het zij zo, want die verse eendjes en varkensneuzen die op elke hoek worden uitgestald onder TL-verlichting, die laat ik toch maar aan me voorbij gaan!

• 19 April 2013 - 17:18

Pap:

he claud en bram, dat lijkt een beetje als leven als god in frankrijk, maar dan in china! ik ben blij dat alles goed is met jullie. hier is ook alles in orde. redelijk weer. vandaag was johan hele tijd hier. vanmiddag samen gegeten. morgen of overmorgen komt joke mee voor hulp aan de computer. btw, wat is de pincode van jouw mob tel ook alweer (alzh) haha. welnu, mooi weekend gewenst, l,pap.

• 19 April 2013 - 17:27

Monique:

Bha wat een rotleven hebben jullie toch ;-)))))

• 27 April 2013 - 16:35

Philo:

Liev Claudia en Bram,
    wat heerlijk om te lezen dat jullie het zo fij hebben. Een hele andere wereld he, wat een ervaring. Tempeltjes, terrasje s en dat ram dan nog ff moet werken, ach ja.... Nou ik hoop dat jullie snel een eigen plekje ingericht hebben met wat eigen spulletjes en wellicht een flesje wijn uit de supermarkt want Claudia zonder wijntje..? n beetje saai he. Hier komt de lente hortend en stotend op gang. Maandag naar Amsterdam om samen met arean Koninginnenacht- en dag te vieren. Kijken jullie nog op V? zal best he. ik zal af en toe even schrijven, ik kijk uit naar jullie mooie verhalen. Heel veel liefs, Philo

Verslag uit: Hong Kong, Kowloon

Er is er één jarig....!

29 Januari 2014

Thailand
Bram & Claudia in HK

Hallo! Op 4 april is ons avontuur in Hong Kong begonnen en natuurlijk willen we iedereen thuis graag op de hoogte houden. We hebben ook Tango en Skype om te bellen, maar hou wel even rekening met het tijdsverschil, het is hier 6 uur later;) Bram: Bramthuis84 Claudia: ClaudiainHK Groetjes!

Actief sinds 17 April 2013