Starring: family Thuis! - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Bram & Claudia in HK - WaarBenJij.nu Starring: family Thuis! - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Bram & Claudia in HK - WaarBenJij.nu

Starring: family Thuis!

Door: Claudia, producer Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram & Claudia in HK

08 December 2013 | Hong Kong, Hongkong

Ik geloof dat ik nogal achter loop met onze verslagen, want natuurlijk zijn Dick & Monique / pa & ma ons ook nog komen opzoeken. Hartstikke leuk!

Uiteraard hebben we hen de mooiste plekjes laten zien en heerlijke drankjes gehad op rooftop-terraces. Ozone-bar was toch wel een heel hoogtepunt; in het hoogste gebouw van Hong Kong op de 118e verdieping een drankje doen! Okee, je moet je schrap zetten voor je hoogtevrees en de rekening van de drankjes (€20 voor een biertje), maar dan heb je ook wat!

Bram en pa zijn nog gaan hiken op Dragonsback terwijl Monique en ik van een heerlijke high tea hebben genoten:) En verder natuurlijk stadswandelingen, shoppen, leren eten met stokjes en veel 'toeristen'... Teveel om op te noemen. Daarom dit keer een kort filmpje van Bram & Claudia productions:)

Bedankt voor een geweldige tijd!!

Verslag uit: Hong Kong, Hongkong

Er is er één jarig....!

29 Januari 2014

Thailand
Bram & Claudia in HK

Hallo! Op 4 april is ons avontuur in Hong Kong begonnen en natuurlijk willen we iedereen thuis graag op de hoogte houden. We hebben ook Tango en Skype om te bellen, maar hou wel even rekening met het tijdsverschil, het is hier 6 uur later;) Bram: Bramthuis84 Claudia: ClaudiainHK Groetjes!

Actief sinds 17 April 2013