Starring: family Thuis! - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Bram & Claudia in HK - WaarBenJij.nu Starring: family Thuis! - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Bram & Claudia in HK - WaarBenJij.nu

Starring: family Thuis!

Door: Claudia, producer Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram & Claudia in HK

08 December 2013 | Hong Kong, Hongkong

Ik geloof dat ik nogal achter loop met onze verslagen, want natuurlijk zijn Dick & Monique / pa & ma ons ook nog komen opzoeken. Hartstikke leuk!

Uiteraard hebben we hen de mooiste plekjes laten zien en heerlijke drankjes gehad op rooftop-terraces. Ozone-bar was toch wel een heel hoogtepunt; in het hoogste gebouw van Hong Kong op de 118e verdieping een drankje doen! Okee, je moet je schrap zetten voor je hoogtevrees en de rekening van de drankjes (€20 voor een biertje), maar dan heb je ook wat!

Bram en pa zijn nog gaan hiken op Dragonsback terwijl Monique en ik van een heerlijke high tea hebben genoten:) En verder natuurlijk stadswandelingen, shoppen, leren eten met stokjes en veel 'toeristen'... Teveel om op te noemen. Daarom dit keer een kort filmpje van Bram & Claudia productions:)

Bedankt voor een geweldige tijd!!