Stappen, strand, skylines & shoppen - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Bram & Claudia in HK - WaarBenJij.nu Stappen, strand, skylines & shoppen - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Bram & Claudia in HK - WaarBenJij.nu

Stappen, strand, skylines & shoppen

Door: Claudia (foto's by Bram)

Blijf op de hoogte en volg Bram & Claudia in HK

21 Oktober 2013 | Hong Kong, Hongkong

Hallo hallo!

Ik moet jullie weer dringend bijpraten geloof ik. Inmiddels zijn Niels en Roderick een weekje op bezoek geweest. Hartstikke leuk en ook grappig dat elk bezoek weer andere dingen wilt zien. Dit keer geen buddha's of tempels maar stappen, strand, skylines en shoppen!
De rooftop-terrasjes, op stap in Lan Kwai Fong & Soho, het strand op Lamma Island, de skyline... Ik heb er al voldoende over geschreven denk ik zo;)
Maar waar we zelf ook nog niet geweest waren was bij de paardenraces in Happy Valley. Het is natuurlijk oktober, dus ook hier in Hong Kong: Oktoberfest! Het bleek één groot expat-drink-festijn te zijn, maar dat er ook nog een optreden was van heren in outfit die het Fliegerlied begonnen te zingen was wel het áller-laatste wat we hadden verwacht. Geweldig!

Ook hebben we eindelijk geproefd hoe 'shredded squid' smaakt. Ik had er nog nooit van gehoord en dat heeft denk ik z'n reden: het smaakt zoals het eruit ziet. Jak! We hebben een filmpje over hoe het gemaakt wordt. En het inktvisje, die hebben we aan de zee terug gegeven;)

Vijf dagen zijn eigenlijk te kort, maar ik denk dat we allemaal een heel leuke week hebben gehad. Thanks mannen!! (ook voor het meest originele souveniertje ooit haha)

En van het ene bezoek rollen we gelijk weer door naar het andere.. Terwijl Niels en Roderick terug naar Nederland opstijgen gaat bij ons alweer de bel en schuift Niek aan voor het eten. Gezellig! En ook hij komt niet met lege handen. Nederlandse magazines en drop, yes! Mede mogelijk gemaakt door Vivian; dank je wel. Altijd zéér welkom:)

Maar duty calls en Bram heeft de volgende dagen weer Elekronica-beurzen op zijn agenda...

Zai jian!

• 21 Oktober 2013 - 20:03

José:

Lieve Claudia en Bram,
    Vergeleken met jullie leven is dat van ons toch wel erg saai hoor! Ik vond de foto's van het Oktoberfeest in Hongkong wel erg grappig. Van mij mag je elke dag wel beschrijven, doe je hartstikke goed.
    Dikke kus xxx mam

• 22 Oktober 2013 - 08:53

Niels:

Was een top week! Ik heb ervan genoten :) Bedankt nog!

Verslag uit: Hong Kong, Hongkong

Er is er één jarig....!

29 Januari 2014

Thailand
Bram & Claudia in HK

Hallo! Op 4 april is ons avontuur in Hong Kong begonnen en natuurlijk willen we iedereen thuis graag op de hoogte houden. We hebben ook Tango en Skype om te bellen, maar hou wel even rekening met het tijdsverschil, het is hier 6 uur later;) Bram: Bramthuis84 Claudia: ClaudiainHK Groetjes!

Actief sinds 17 April 2013