Er is er één jarig....! - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Bram & Claudia in HK - WaarBenJij.nu Er is er één jarig....! - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Bram & Claudia in HK - WaarBenJij.nu

Er is er één jarig....!

Door: Claudia (foto's by Bram)

Blijf op de hoogte en volg Bram & Claudia in HK

29 Januari 2014 | Hong Kong, Hongkong

Dertig worden doe je maar één keer, dus dat kun je maar beter goed doen als je familie & vrienden ver weg zijn: op een tropisch eilandje!

Zoals Bram het noemt: "Met m'n kont in het zand, hoe vet!"

Alle kaartjes die ik in met Kerst in Nederland en hier in Hong Kong uit de brievenbus heb onderschept zaten stiekem al in mijn koffer:) Om 24:00 uur was het een hele verrassing toen Bram ze niets vermoedend kreeg!
Wat een leuke kaarten & foto's, en véél! Hartstikke leuk:)

Natuurlijk was er ook een mooi cadeau waarvoor de hele familie had bijgelegd: een mooie lederen laptoptas en als extra verrassing ook nog een duik-dag / duikles op vakantie!
Verder telefoontjes, app-jes, FB-jes en natuurlijk ook nog even skypen met het 'thuisfront', waar op Bekkerveld een klein feestje op afstand werd gevierd. Compleet met toeters & bellen, taart en champagne! Zo leuk! Tja, dan is het wel even zuur dat je zo verweg bent...
Gelukkig maakt de barkeeper heerlijke cocktails met vuurwerk om ook op Koh Phi Phi een mini-feestje te vieren. En dat 'vuurwerk' nemen ze daar heel serieus... Waar je in Nederland wat 'sterretjes' in je drankje krijgt, organiseren ze hier met 3 man sterk een ware show op het strand met vuurballen aan touwen die worden over gegooid en rondzwiepen?!? Speciaal voor Bram:))

Een onvergetelijke 30e verjaardag!

Verslag uit: Hong Kong, Hongkong

Er is er één jarig....!

29 Januari 2014

Thailand
Bram & Claudia in HK

Hallo! Op 4 april is ons avontuur in Hong Kong begonnen en natuurlijk willen we iedereen thuis graag op de hoogte houden. We hebben ook Tango en Skype om te bellen, maar hou wel even rekening met het tijdsverschil, het is hier 6 uur later;) Bram: Bramthuis84 Claudia: ClaudiainHK Groetjes!

Actief sinds 17 April 2013