Moeder nr.2 op bezoek! - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Bram & Claudia in HK - WaarBenJij.nu Moeder nr.2 op bezoek! - Reisverslag uit Hongkong, Hong Kong van Bram & Claudia in HK - WaarBenJij.nu

Moeder nr.2 op bezoek!

Door: Claudia (foto's by Bram)

Blijf op de hoogte en volg Bram & Claudia in HK

08 December 2013 | Hong Kong, Hongkong

Afgelopen week is mam / José ook komen logeren, gezellig! Eindelijk even zien hoe we hier wonen en een beetje Hong Kongse sfeer proeven. Jammer genoeg hebben we niet zoveel kunnen genieten als gehoopt door een voedselvergiftiging, opgelopen in Thailand.. Wat een pech!

Het belangrijkste is natuurlijk dat we elkaar allemaal weer even hebben gezien:) Héél veel beterschap mam!!!

• 14 December 2013 - 17:30

Theo:

Leuke berichten en foto's. Hoop jullie in dec nog even te zien.

Theo

Er is er één jarig....!

Thailand
Bram & Claudia in HK

Hallo! Op 4 april is ons avontuur in Hong Kong begonnen en natuurlijk willen we iedereen thuis graag op de hoogte houden. We hebben ook Tango en Skype om te bellen, maar hou wel even rekening met het tijdsverschil, het is hier 6 uur later;) Bram: Bramthuis84 Claudia: ClaudiainHK Groetjes!